Γυμναστική

Tiger Club > Γυμναστική

Γυμναστική

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΙΟΥΛΙΟΥ από 29/6 έως 12/07

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ summer 2015 !

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ

ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ 3 ΑΤΟΜΩΝ

FULL WORKOUT* ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΕΡΟΒΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΥΪΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.

POWER YOGA* ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΥΙΚΟ  ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ , ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ .ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ & ΚΑΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ , ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ , & ΜΥΙΚΗ ΓΡΑΜΜΩΣΗ.

WAKE UP* ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΕΡΟΒΙΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ AEROBIC  ΜΕΤΡΙΑΣ ΕΝΤΑΣΗΣ, ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 30-35 ΛΕΠΤΩΝ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΥΣΦΙΞΗΣ &ΤΟΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ, ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ & ΡΑΧΙΑΙΟΥΣ

TIGER-EXERCISE* ΟΛΙΓΟΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΜΕ ΜΥΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩ & ΚΑΤΩ ΚΟΡΜΟΥ& ΣΥΣΦΙΞΗΣ ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ-ΓΛΟΥΤΩΝ-ΜΗΡΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ (ΒΑΡΑΚΙΑ –ΛΑΣΤΙΧΑ)

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΑΣ ΠΕΤΣΕΤΑ

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ………..

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ