Γυμναστική

Tiger Club > Γυμναστική

Γυμναστική

Γυμναστική

 

DYNAMIC  YOGA: ΑΣΚΗΣΕΙΣ  YOGA ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΜΫΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΤΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.

POWER YOGA: ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΥΙΚΟ  ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ , ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ .ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ & ΚΑΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ , ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ , & ΜΥΙΚΗ ΓΡΑΜΜΩΣΗ

YOGILATES: ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ YOGA ΚΑΙ PILATES. ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ YOGA ΚΑΙ ΤΟΥ PILATES ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

PILATES: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΛΥΓΙΣΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ.

FULL WORKOUT: ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΕΡΟΒΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΥΪΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.

***ΣΕ ΟΣΑ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ  ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ  ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ!!!!

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΑΣ ΠΕΤΣΕΤΑ

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ………..

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών του, την εξατομίκευση των διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας του. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Λεπτομέρειες για το πώς να ελέγχετε τα cookies θα βρείτε εδώ