Γυμναστική

Tiger Club > Γυμναστική

Γυμναστική

ΙΟΥΛΙΟ 2014.

TRX* Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΙΜΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΥΝΑΜΗΣ, ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ, ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ, ΕΥΛΥΓΙΣΙΑΣ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΥ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΥΡΟΜΥΪΚΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ. Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΙΜΑΝΤΕΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΄΄ΕΚΡΗΚΤΙΚΕΣ΄΄ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΙΚΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ

POWERYOGA* ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΥΪΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ , ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ .ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ & ΚΑΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ , ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ , & ΜΥΪΚΗ ΓΡΑΜΜΩΣΗ.

WAKEUP* ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΕΡΟΒΙΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ AEROBIC ΜΕΤΡΙΑΣ ΕΝΤΑΣΗΣ, ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 30-35 ΛΕΠΤΩΝ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΥΣΦΙΞΗΣ &ΤΟΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ, ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ & ΡΑΧΙΑΙΟΥΣ

PILATES* ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΛΥΓΙΣΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ.

TIGER-EXERCISE* ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΜΕ ΜΥΪΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩ & ΚΑΤΩ ΚΟΡΜΟΥ& ΣΥΣΦΙΞΗΣ ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ-ΓΛΟΥΤΩΝ-ΜΗΡΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ (ΒΑΡΑΚΙΑ –ΛΑΣΤΙΧΑ)

HATHA YOGA* ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ YOGA,PILATES & ΜΥΪΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.

AERO YOGA* ΑΣΚΗΣΕΙΣ  YOGA ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΜΥΪΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΤΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.

SPEED  40’’ ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ !!!!!!!!!!!!

BODYART* ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ& ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ. ΚΑΤΑΛΥΕΙ ΤΑ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗ ΘΕΣΗ& ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.

ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΑΣ ΠΕΤΣΕΤΑ

ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ