Γυμναστική

Tiger Club > Γυμναστική

Γυμναστική

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014-15 programe

DYNAMIC  YOGA: ΑΣΚΗΣΕΙΣ  YOGA ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΜΫΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΤΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.

POWER YOGA:ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΥΙΚΟ  ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ , ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ .ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ & ΚΑΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ , ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ , & ΜΥΙΚΗ ΓΡΑΜΜΩΣΗ

PILATES: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΛΥΓΙΣΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ.

FULL WORKOUT: ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΕΡΟΒΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΥΪΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.

SPEED  40’’: ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ !!!!!!!!!!!!

WAKE UP:ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΕΡΟΒΙΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ AEROBIC  ΜΕΤΡΙΑΣ ΕΝΤΑΣΗΣ, ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 30-35 ΛΕΠΤΩΝ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΥΣΦΙΞΗΣ &ΤΟΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ, ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ & ΡΑΧΙΑΙΟΥΣ

TUMBAO:Είναι μια χορογραφία όπου συνδυάζονται οι αεροβικές κινήσεις με εκφραστικές κινήσεις του σώματος και τεχνικές χορού OI OΠOIEΣ BOHΘOYN THN ΓPHΓOPH EKMAΘHΣH TΩN ΛATINIKΩN PYΘMΩN OΠΩΣ MEPENΓKE, ΣAΛΣA, PEΓKETTON KAI ΠOΛΛΩN AΛΛΩN.

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΑΣ ΠΕΤΣΕΤΑ

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ………..

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ